> Koła > Koła tworzywowe (poliamid-poliuretan)

Koła tworzywowe (poliamid-poliuretan)

Koła tworzywowe

Koła tworzywowe, w których korpus wykonany jest z poliamidu PA 6 (specjalna odmiana do produkcji wyrobów o dużych wymaganiach wytrzymałościowych) w kolorze naturalnym białym. Bieznia koła, nałozona na stałe na korpus, wykonana jest natomiast z poliuretanu w kolorze czerwonym (jest on elastyczny, nie niszczy posadzki a praca podczas toczenia jest cichsza) o twardości 90 stopni Shore'a.

Łożysko wałeczkowe (zabezpieczone smarem), kulkowe oraz ślizgowe osadzone w piaście. Koła poliamidowo-poliuretanowe cechuje również wysoka odporność na uderzenia, zarysowania oraz na substancje chemiczne.

Nr kat. Rodzaj łożyska Numer łożyska
80 1BC 40 15 30 0,13 100 Łożysko wałeczkowe
80 9BC 40 12 30 0,12 120 Łożysko ślizgowe
100 10BC 40 15 30 0,16 100 Łożysko wałeczkowe
100 19BC 40 12 30 0,13 130 Łożysko ślizgowe
125 29BC 50 20 40 0,35 150 Łożysko ślizgowe
125 20BC 50 15 40 0,37 150 Łożysko wałeczkowe
160 40BCN 60 20 47 0,85 300 Łożysko kulkowe 6204
160 40BC 60 20 50 0,81 200 Łożysko wałeczkowe
160 49BC 60 20 50 0,78 200 Łożysko ślizgowe
200 60BCN 60 20 50 1,00 300 Łożysko kulkowe 6004

Koła tworzywowe (poliamid-poliuretan) w obudowach skrętnych

Koła tworzywowe

Koła tworzywowe, w których korpus wykonany jest z poliamidu PA 6 (specjalna odmiana do produkcji wyrobów o dużych wymaganiach wytrzymałościowych) w kolorze naturalnym białym. Bieznia koła, nałozona na stałe na korpus, wykonana jest natomiast z poliuretanu w kolorze czerwonym (jest on elastyczny, nie niszczy posadzki a praca podczas toczenia jest cichsza) o twardości 90 stopni Shore'a.

Łożysko wałeczkowe (zabezpieczone smarem), kulkowe oraz ślizgowe osadzone w piaście. Koła poliamidowo-poliuretanowe cechuje również wysoka odporność na uderzenia, zarysowania oraz na substancje chemiczne.

Obudowa koła skrętna z mocowaniem płytkowym
Wykonana jest ze stalowych elementów tłoczonych. Koło występujące w tej obudowie osadzone jest na tulejce, montowane jest z kielichem obudowy za pomocą śruby i nakrętki. Obudowa koła jest łożyskowana podwójnym rzędem kulek w głowicy skrętnej. Poszczególne części są ruchowo znitowane w jedną całość. Uszczelniacz tworzywowy zabezpiecza kulki łożyska wypełnione długotrwałym smarem.

Obudowa koła może posiadac hamulec mechaniczny, który blokuje koło i głowicę skrętną za pomocą bardzo mocnego mechanizmu. Płytka mocująca obudowy koła ułatwia oraz zapewnia solidny i pewny montaż.

Nr kat. Rodzaj łożyska
80 3BC 60x80 104 74 0,63 80 Łożysko wałeczkowe
80 6BCH 60x80 104 82 0,75 80 Łożysko wałeczkowe
100 12BC 60x80 123 86 0,66 80 Łożysko wałeczkowe
100 15BCH 60x80 123 91 0,78 80 Łożysko wałeczkowe
125 25BCH 80x107 167 110 1,80 150 Łożysko wałeczkowe
125 22BC 80x107 167 110 1,45 150 Łożysko wałeczkowe
125 22MBC 60x80 155 96 1,02 100 Łożysko wałeczkowe
160 42BCNW 80x107 188 127 2,40 300 Łożysko kulkowe
160 45BCNWH 80x107 188 127 2,80 300 Łożysko kulkowe
160 42BC 80x107 188 129 2,05 200 Łożysko wałeczkowe
200 62BCNW 80x107 235 145 2,70 300 Łożysko kulkowe
200 65BCNWH 80x107 235 147 3,15 300 Łożysko kulkowe

Koła tworzywowe (poliamid-poliuretan) w obudowach stałych

Koła tworzywowe

Koła tworzywowe, w których korpus wykonany jest z poliamidu PA 6 (specjalna odmiana do produkcji wyrobów o dużych wymaganiach wytrzymałościowych) w kolorze naturalnym białym. Bieznia koła, nałozona na stałe na korpus, wykonana jest natomiast z poliuretanu w kolorze czerwonym (jest on elastyczny, nie niszczy posadzki a praca podczas toczenia jest cichsza) o twardości 90 stopni Shore'a.

Łożysko wałeczkowe (zabezpieczone smarem) oraz kulkowe osadzone w piaście. Koła poliamidowo-poliuretanowe cechuje również wysoka odporność na uderzenia, zarysowania oraz na substancje chemiczne.

Nr kat. Rodzaj łożyska
80 4BC 60x80 104 0,42 100 Łożysko wałeczkowe
100 13BC 60x80 123 0,45 100 Łożysko wałeczkowe
125 23MBC 60x80 155 0,83 100 Łożysko wałeczkowe
125 23BC 80x107 167 1,00 150 Łożysko wałeczkowe
160 43BCN 80x107 188 1,50 300 Łożysko kulkowe
160 43BC 80x107 188 1,20 200 Łożysko wałeczkowe
200 63BCN 80x107 235 1,85 300 Łożysko kulkowe

Koła tworzywowe (poliamid-poliuretan) w obudowach z trzpieniem

Koła tworzywowe

Koła tworzywowe, w których korpus wykonany jest z poliamidu PA 6 (specjalna odmiana do produkcji wyrobów o dużych wymaganiach wytrzymałościowych) w kolorze naturalnym białym. Bieznia koła, nałozona na stałe na korpus, wykonana jest natomiast z poliuretanu w kolorze czerwonym (jest on elastyczny, nie niszczy posadzki a praca podczas toczenia jest cichsza) o twardości 90 stopni Shore'a.

Łożysko wałeczkowe (zabezpieczone smarem) oraz kulkowe osadzone w piaście. Koła poliamidowo-poliuretanowe cechuje również wysoka odporność na uderzenia, zarysowania oraz na substancje chemiczne.

Obudowa koła skrętna z mocowaniem na trzpień
Wykonana jest ze stalowych elementów tłoczonych. Koło występujące w tej obudowie osadzone jest na tulejce, montowane jest z kielichem obudowy za pomocą śruby i nakrętki. Obudowa koła, kółka jest łożyskowana podwójnym rzędem kulek w głowicy skrętnej. Kulki łożyska wypełnione są długotrwałym smarem i zabezpieczone są przez odpowiedni kształt płyty górnej. Solidny, stalowy, umieszczony centralnie trzpień znitowany jest ruchowo z obudową.

Obudowa koła może posiadac hamulec mechaniczny, który blokuje koło i głowicę skrętną za pomocą bardzo mocnego mechanizmu. Zestaw kołowy z trzpieniem można mocować w rurach lub w specjalnie do tego przystosowanych otworach gładkich lub gwintowanych. Za zamówieniem dostępne dowolne średnice trzpieni i gwintów.

Nr kat. Rodzaj łożyska
80 5BC 100 82 M10, M12, ∅15, ∅24 0,66 60 Łożysko wałeczkowe
80 7BCH 100 82 M10, M12, ∅15, ∅24 0,71 60 Łożysko wałeczkowe
100 14BC 120 91 M10, M12, ∅15, ∅24 0,74 60 Łożysko wałeczkowe
100 16BCH 120 91 M10, M12, ∅15, ∅24 0,79 60 Łożysko wałeczkowe
125 26BCH 162 110 ∅25, ∅32 1,92 150 Łożysko wałeczkowe
125 24BC 162 110 ∅25, ∅32 1,57 150 Łożysko wałeczkowe
125 24MBC 151 96 M12, ∅24 0,96 100 Łożysko wałeczkowe
160 46BCH 183 129 ∅25, ∅32 2,27 180 Łożysko wałeczkowe
160 44BC 183 129 ∅25, ∅32 1,85 180 Łożysko wałeczkowe

Koła tworzywowe (poliamid-poliuretan) w obudowach z otworem na śrubę mocującą

Koła tworzywowe

Koła tworzywowe, w których korpus wykonany jest z poliamidu PA 6 (specjalna odmiana do produkcji wyrobów o dużych wymaganiach wytrzymałościowych) w kolorze naturalnym białym. Bieznia koła, nałozona na stałe na korpus, wykonana jest natomiast z poliuretanu w kolorze czerwonym (jest on elastyczny, nie niszczy posadzki a praca podczas toczenia jest cichsza) o twardości 90 stopni Shore'a.

Łożysko wałeczkowe (zabezpieczone smarem) oraz kulkowe osadzone w piaście. Koła poliamidowo-poliuretanowe cechuje również wysoka odporność na uderzenia, zarysowania oraz na substancje chemiczne.

Obudowa koła z centralnym otworem na śrubę mocującą
Taki zestaw kołowy posiada otwór w centralnej, górnej części obudowy, który umożliwia montaż za pomocą jednej śruby mocującej. Obudowa wykonana jest ze stalowych elementów tłoczonych. Koło występujące w tej obudowie osadzone jest na tulejce, montowane jest z kielichem obudowy za pomocą śruby i nakrętki.

Obudowa koła jest łożyskowana podwójnym rzędem kulek w głowicy skrętnej. Poszczególne części są ruchowo znitowane w jedną całość przez mocny centralny sworzeń zwrotnicy. Uszczelniacz tworzywowy zabezpiecza kulki łożyska wypełnione długotrwałym smarem.

Nr kat. Rodzaj łożyska
80 8BC 12,5 100 82 0,51 100 Łożysko wałeczkowe
100 17BC 12,5 121 91 0,59 100 Łożysko wałeczkowe
125 27MBC 12,5 148 96 0,86 100 Łożysko wałeczkowe
125 27BC 16 161 111 1,17 150 Łożysko wałeczkowe
160 47BC 16 181 130 1,44 150 Łożysko kulkowe
200 67BC 16 227 153 1,94 180 Łożysko kulkowe

AWEX Anna Wójcicka
95-054 Ksawerów
ul. Łódzka 25
tel./fax +48 42 213 86 52
kom. +48 601 32 59 69
kom. +48 609 99 27 29

Polecamy:
Podpis elektroniczny - Realizacja podpisu elektronicznego w miejscu wskazanym przez klienta oraz w Punkcie Potwierdzania Tożsamości w Łodzi, ul. Nastrojowa 12 m. 23
Gabinet stomatologiczny Łódź - Świetnie wyposażony gabinet stomatologiczny dla dorosłych i dla dzieci. Dentysta z prawdziwego zdarzenia. Wybielanie zębów. Leczenie pod mikroskopem.
Serwis i naprawa FIAT - Znakomity, dobrze wyposażony warsztat samochodowy. Właściciel, Pan Marcin, to chyba najlepszy specjalista w Łodzi i województwie.

design by eSeM Łódź