- Drabiny
- Wielofunkcyjne 2-elementowe
- Wielofunkcyjne 3-elementowe
- Przystawne
- Wielofunkcyjne przegubowe
- Wysuwane 2-elementowe
- Wysuwane 3-elementowe
- Domowe z jednostronnym wejściem
- Domowe z dwustronnym wejściem
- Profesjonalne z jednostronnym wejściem
- Profesjonalne z dwustronnym wejściem
- Teleskopowe
- Drewniane
- Podesty robocze
- Akcesoria do drabin Krause
- Akcesoria do drabin Faraone
- Akcesoria do drabin Alve
- Koła
- Koła do rusztowań
- Koła metalowo-gumowe
- Koła tworzywowo-gumowe
- Koła tworzywowe, tworzywowe do dużych obciążeń (poliamid)
- Koła tworzywowe (poliamid + poliuretan)
- Koła żeliwne do dużych obciążeń,
żeliwne z poliuretanem - Koła odporne na wysoką temperaturę,
koła ze stali nierdzewnej - Koła aluminiowo-gumowe,
aluminiowo-poliuretanowe - Koła meblowe
- Koła pneumatyczne, opony, dętki,
koła do kosiarek - Rolki
- Wózki bramowe
> Koła > Koła aluminiowo-gumowe, aluminiowo-poliuretanowe
Koła aluminiowo-gumowe

Koła, które posiadają bieżnię wykonaną z pełnej gumy o twardości 85 stopni Shore'a, Oprócz standardowej, czarnej opony dostępne również z oponą szarą (niebrudzącą powierzchni) Bieżnia koła jest trwale połączonz z aluminiowym korpusem koła. Charakteryzują się wysoką nośnością oraz odpornością na korozję. W kole zastosowano łożysko kulkowe osadzone w piaście aluminiowej.
Koła aluminiowo-gumowe w obudowach skrętnych

Koła , które posiadają bieżnię wykonaną z pełnej gumy o twardości 85 stopni Shore'a, Oprócz standardowej, czarnej opony dostępne również z oponą szarą (niebrudzącą powierzchni) Bieżnia koła jest trwale połączonz z aluminiowym korpusem koła. Charakteryzują się wysoką nośnością oraz odpornością na korozję. W kole zastosowano łożysko kulkowe osadzone w piaście aluminiowej.
Obudowa koła skrętna z mocowaniem płytkowym
Wykonana jest ze stalowych elementów tłoczonych. Koło występujące w tej obudowie osadzone jest na tulejce, montowane jest z kielichem obudowy za pomocą śruby i nakrętki. Obudowa koła jest łożyskowana podwójnym rzędem kulek w głowicy skrętnej. Poszczególne części są ruchowo znitowane w jedną całość. Uszczelniacz tworzywowy zabezpiecza kulki łożyska wypełnione długotrwałym smarem. Obudowa koła może posiadac hamulec mechaniczny, który blokuje koło i głowicę skrętną za pomocą bardzo mocnego mechanizmu. Płytka mocująca obudowy koła ułatwia oraz zapewnia solidny i pewny montaż.
Koła aluminiowo-gumowe w obudowach stałych

Koła, które posiadają bieżnię wykonaną z pełnej gumy o twardości 85 stopni Shore'a. Oprócz standardowej, czarnej opony dostępne również z oponą szarą (niebrudzącą powierzchni). Bieżnia koła jest trwale połączona z aluminiowym korpusem koła. Charakteryzują się wysoką nośnością oraz odpornością na korozję. W kole zastosowano łożysko kulkowe osadzone w piaście aluminiowej.
Koła aluminiowo-gumowe w obudowach z trzpieniem

Koła, które posiadają bieżnię wykonaną z pełnej gumy o twardości 85 stopni Shore'a, Oprócz standardowej, czarnej opony dostępne również z oponą szarą (niebrudzącą powierzchni) Bieżnia koła jest trwale połączona z aluminiowym korpusem koła. Charakteryzują się wysoką nośnością oraz odpornością na korozję. W kole zastosowano łożysko kulkowe osadzone w piaście aluminiowej.
Obudowa koła skrętna z mocowaniem na trzpień
Wykonana jest ze stalowych elementów tłoczonych. Koło występujące w tej obudowie osadzone jest na tulejce, montowane jest z kielichem obudowy za pomocą śruby i nakrętki. Obudowa koła, kółka jest łożyskowana podwójnym rzędem kulek w głowicy skrętnej. Kulki łożyska wypełnione są długotrwałym smarem i zabezpieczone są przez odpowiedni kształt płyty górnej. Solidny, stalowy, umieszczony centralnie trzpień znitowany jest ruchowo z obudową. Obudowa koła może posiadac hamulec mechaniczny, który blokuje koło i głowicę skrętną za pomocą bardzo mocnego mechanizmu. Zestaw kołowy z trzpieniem można mocować w rurach lub w specjalnie do tego przystosowanych otworach gładkich lub gwintowanych. Za zamówienie dostępne dowolne średnice trzpieni i gwintów.
Koła aluminiowo-poliuretanowe

Koła aluminiowo-poliuretanowe to koła, w których bieżnik jest trwale połączony z aluminiowym korpusem koła. Bieżnik koła wykonany jest poliuretanu wysokiej jakości - nie niszczy podłoża i nie pozostawia na nim śladów. Charakteryzuje się wysoką odpornością na zużycia, sztywnością oraz nośnością. W kole zastosowano łożysko kulkowe osadzone w piaście aluminiowej.
Koła aluminiowo-poliuretanowe w obudowach skrętnych

Koła aluminiowo-poliuretanowe to koła, w których bieżnik jest trwale połączony z aluminiowym korpusem koła. Bieżnik koła wykonany jest poliuretanu wysokiej jakości - nie niszczy podłoża i nie pozostawia na nim śladów. Charakteryzuje się wysoką odpornością na zużycia, sztywnością oraz nośnością. W kole zastosowano łożysko kulkowe osadzone w piaście aluminiowej.
Obudowa koła skrętna z mocowaniem płytkowym
Wykonana jest ze stalowych elementów tłoczonych. Koło występujące w tej obudowie osadzone jest na tulejce, montowane jest z kielichem obudowy za pomocą śruby i nakrętki. Obudowa koła jest łożyskowana podwójnym rzędem kulek w głowicy skrętnej. Poszczególne części są ruchowo znitowane w jedną całość. Uszczelniacz tworzywowy zabezpiecza kulki łożyska wypełnione długotrwałym smarem. Obudowa koła może posiadac hamulec mechaniczny, który blokuje koło i głowicę skrętną za pomocą bardzo mocnego mechanizmu. Płytka mocująca obudowy koła ułatwia oraz zapewnia solidny i pewny montaż.
Koła aluminiowo-poliuretanowe w obudowach stałych

Koła aluminiowo-poliuretanowe to koła, w których bieżnik jest trwale połączony z aluminiowym korpusem koła. Bieżnik koła wykonany jest poliuretanu wysokiej jakości - nie niszczy podłoża i nie pozostawia na nim śladów. Charakteryzuje się wysoką odpornością na zużycia, sztywnością oraz nośnością. W kole zastosowano łożysko kulkowe osadzone w piaście aluminiowej.
Koła aluminiowo-poliuretanowe do dużych obciążeń w obudowach skrętnych (spawanych)

Koła aluminiowo-poliuretanowe to koła, w których bieżnik jest trwale połączony z aluminiowym korpusem koła. Bieżnik koła wykonany jest poliuretanu wysokiej jakości - nie niszczy podłoża i nie pozostawia na nim śladów. Charakteryzuje się wysoką odpornością na zużycia, sztywnością oraz nośnością. W kole zastosowano łożysko kulkowe osadzone w piaście aluminiowej.
Obudowa koła skrętna spawana
Konstrukcja z blachy spawanej - bardzo mocna i solidna. Koła, które posiadają tę obudowę osadzone są na tulejce, montowane są z kielichem obudowy za pomocą śruby i nakrętki. Obudowa koła posiada podstawę mocującą z łożyskiem oporowym wzdłużnym zabezpieczonym uszczelniaczem tworzywowym, który chroni kulki łożyska wypełnione długotrwałym smarem. Widelec obrotowy zawiera drugie łożysko oporowe skośne. Całość połączona jest śrubą z nakrętką, która zabezpieczona jest specjalnym klejem beztlenowym.
Koła aluminiowo-poliuretanowe do dużych obciążeń w obudowach stałych (spawanych)

Koła aluminiowo-poliuretanowe to koła, w których bieżnik jest trwale połączony z aluminiowym korpusem koła. Bieżnik koła wykonany jest poliuretanu wysokiej jakości - nie niszczy podłoża i nie pozostawia na nim śladów. Charakteryzuje się wysoką odpornością na zużycia, sztywnością oraz nośnością. W kole zastosowano łożysko kulkowe osadzone w piaście aluminiowej.
Obudowa koła stała spawana
Konstrukcja z blachy spawanej-bardzo mocna i solidna. Wykonana jest ze stalowych elementów tłoczonych. Koła, które posiadają tę obudowę osadzone są na tulejce, montowane są z kielichem obudowy za pomocą śruby i nakrętki. W górnej części obudowy znajdują się otwory mocujące ułatwiające oraz zapewniające solidny i pewny montaż koła.