- Drabiny
- Wielofunkcyjne 2-elementowe
- Wielofunkcyjne 3-elementowe
- Przystawne
- Wielofunkcyjne przegubowe
- Wysuwane 2-elementowe
- Wysuwane 3-elementowe
- Domowe z jednostronnym wejściem
- Domowe z dwustronnym wejściem
- Profesjonalne z jednostronnym wejściem
- Profesjonalne z dwustronnym wejściem
- Teleskopowe
- Drewniane
- Podesty robocze
- Akcesoria do drabin Krause
- Akcesoria do drabin Faraone
- Akcesoria do drabin Alve
- Koła
- Koła do rusztowań
- Koła metalowo-gumowe
- Koła tworzywowo-gumowe
- Koła tworzywowe, tworzywowe do dużych obciążeń (poliamid)
- Koła tworzywowe (poliamid + poliuretan)
- Koła żeliwne do dużych obciążeń,
żeliwne z poliuretanem - Koła odporne na wysoką temperaturę,
koła ze stali nierdzewnej - Koła aluminiowo-gumowe,
aluminiowo-poliuretanowe - Koła meblowe
- Koła pneumatyczne, opony, dętki,
koła do kosiarek - Rolki
- Wózki bramowe
> Koła > Koła tworzywowe (poliamid-poliuretan)
Koła tworzywowe (poliamid-poliuretan)

Koła tworzywowe, w których korpus wykonany jest z poliamidu PA 6 (specjalna odmiana do produkcji wyrobów o dużych wymaganiach wytrzymałościowych) w kolorze naturalnym białym. Bieznia koła, nałozona na stałe na korpus, wykonana jest natomiast z poliuretanu w kolorze czerwonym (jest on elastyczny, nie niszczy posadzki a praca podczas toczenia jest cichsza) o twardości 90 stopni Shore'a.
Łożysko wałeczkowe (zabezpieczone smarem), kulkowe oraz ślizgowe osadzone w piaście. Koła poliamidowo-poliuretanowe cechuje również wysoka odporność na uderzenia, zarysowania oraz na substancje chemiczne.
Koła tworzywowe (poliamid-poliuretan) w obudowach skrętnych

Koła tworzywowe, w których korpus wykonany jest z poliamidu PA 6 (specjalna odmiana do produkcji wyrobów o dużych wymaganiach wytrzymałościowych) w kolorze naturalnym białym. Bieznia koła, nałozona na stałe na korpus, wykonana jest natomiast z poliuretanu w kolorze czerwonym (jest on elastyczny, nie niszczy posadzki a praca podczas toczenia jest cichsza) o twardości 90 stopni Shore'a.
Łożysko wałeczkowe (zabezpieczone smarem), kulkowe oraz ślizgowe osadzone w piaście. Koła poliamidowo-poliuretanowe cechuje również wysoka odporność na uderzenia, zarysowania oraz na substancje chemiczne.
Obudowa koła skrętna z mocowaniem płytkowym
Wykonana jest ze stalowych elementów tłoczonych. Koło występujące w tej obudowie osadzone jest na tulejce, montowane jest z kielichem obudowy za pomocą śruby i nakrętki. Obudowa koła jest łożyskowana podwójnym rzędem kulek w głowicy skrętnej. Poszczególne części są ruchowo znitowane w jedną całość. Uszczelniacz tworzywowy zabezpiecza kulki łożyska wypełnione długotrwałym smarem.
Obudowa koła może posiadac hamulec mechaniczny, który blokuje koło i głowicę skrętną za pomocą bardzo mocnego mechanizmu. Płytka mocująca obudowy koła ułatwia oraz zapewnia solidny i pewny montaż.
Koła tworzywowe (poliamid-poliuretan) w obudowach stałych

Koła tworzywowe, w których korpus wykonany jest z poliamidu PA 6 (specjalna odmiana do produkcji wyrobów o dużych wymaganiach wytrzymałościowych) w kolorze naturalnym białym. Bieznia koła, nałozona na stałe na korpus, wykonana jest natomiast z poliuretanu w kolorze czerwonym (jest on elastyczny, nie niszczy posadzki a praca podczas toczenia jest cichsza) o twardości 90 stopni Shore'a.
Łożysko wałeczkowe (zabezpieczone smarem) oraz kulkowe osadzone w piaście. Koła poliamidowo-poliuretanowe cechuje również wysoka odporność na uderzenia, zarysowania oraz na substancje chemiczne.
Koła tworzywowe (poliamid-poliuretan) w obudowach z trzpieniem

Koła tworzywowe, w których korpus wykonany jest z poliamidu PA 6 (specjalna odmiana do produkcji wyrobów o dużych wymaganiach wytrzymałościowych) w kolorze naturalnym białym. Bieznia koła, nałozona na stałe na korpus, wykonana jest natomiast z poliuretanu w kolorze czerwonym (jest on elastyczny, nie niszczy posadzki a praca podczas toczenia jest cichsza) o twardości 90 stopni Shore'a.
Łożysko wałeczkowe (zabezpieczone smarem) oraz kulkowe osadzone w piaście. Koła poliamidowo-poliuretanowe cechuje również wysoka odporność na uderzenia, zarysowania oraz na substancje chemiczne.
Obudowa koła skrętna z mocowaniem na trzpień
Wykonana jest ze stalowych elementów tłoczonych. Koło występujące w tej obudowie osadzone jest na tulejce, montowane jest z kielichem obudowy za pomocą śruby i nakrętki. Obudowa koła, kółka jest łożyskowana podwójnym rzędem kulek w głowicy skrętnej. Kulki łożyska wypełnione są długotrwałym smarem i zabezpieczone są przez odpowiedni kształt płyty górnej. Solidny, stalowy, umieszczony centralnie trzpień znitowany jest ruchowo z obudową.
Obudowa koła może posiadac hamulec mechaniczny, który blokuje koło i głowicę skrętną za pomocą bardzo mocnego mechanizmu. Zestaw kołowy z trzpieniem można mocować w rurach lub w specjalnie do tego przystosowanych otworach gładkich lub gwintowanych. Za zamówieniem dostępne dowolne średnice trzpieni i gwintów.
Koła tworzywowe (poliamid-poliuretan) w obudowach z otworem na śrubę mocującą

Koła tworzywowe, w których korpus wykonany jest z poliamidu PA 6 (specjalna odmiana do produkcji wyrobów o dużych wymaganiach wytrzymałościowych) w kolorze naturalnym białym. Bieznia koła, nałozona na stałe na korpus, wykonana jest natomiast z poliuretanu w kolorze czerwonym (jest on elastyczny, nie niszczy posadzki a praca podczas toczenia jest cichsza) o twardości 90 stopni Shore'a.
Łożysko wałeczkowe (zabezpieczone smarem) oraz kulkowe osadzone w piaście. Koła poliamidowo-poliuretanowe cechuje również wysoka odporność na uderzenia, zarysowania oraz na substancje chemiczne.
Obudowa koła z centralnym otworem na śrubę mocującą
Taki zestaw kołowy posiada otwór w centralnej, górnej części obudowy, który umożliwia montaż za pomocą jednej śruby mocującej. Obudowa wykonana jest ze stalowych elementów tłoczonych. Koło występujące w tej obudowie osadzone jest na tulejce, montowane jest z kielichem obudowy za pomocą śruby i nakrętki.
Obudowa koła jest łożyskowana podwójnym rzędem kulek w głowicy skrętnej. Poszczególne części są ruchowo znitowane w jedną całość przez mocny centralny sworzeń zwrotnicy. Uszczelniacz tworzywowy zabezpiecza kulki łożyska wypełnione długotrwałym smarem.