- Drabiny
- Wielofunkcyjne 2-elementowe
- Wielofunkcyjne 3-elementowe
- Przystawne
- Wielofunkcyjne przegubowe
- Wysuwane 2-elementowe
- Wysuwane 3-elementowe
- Domowe z jednostronnym wejściem
- Domowe z dwustronnym wejściem
- Profesjonalne z jednostronnym wejściem
- Profesjonalne z dwustronnym wejściem
- Teleskopowe
- Drewniane
- Podesty robocze
- Akcesoria do drabin Krause
- Akcesoria do drabin Faraone
- Akcesoria do drabin Alve
- Koła
- Koła do rusztowań
- Koła metalowo-gumowe
- Koła tworzywowo-gumowe
- Koła tworzywowe, tworzywowe do dużych obciążeń (poliamid)
- Koła tworzywowe (poliamid + poliuretan)
- Koła żeliwne do dużych obciążeń,
żeliwne z poliuretanem - Koła odporne na wysoką temperaturę,
koła ze stali nierdzewnej - Koła aluminiowo-gumowe,
aluminiowo-poliuretanowe - Koła meblowe
- Koła pneumatyczne, opony, dętki,
koła do kosiarek - Rolki
- Wózki bramowe
> Koła > Koła tworzywowo-gumowe
Koła tworzywowo-gumowe

Koła z pełnymi oponami gumowymi o twardości 85 stopni Shoer'a. i felgą wykonaną z polipropylenu w kolorze czarnym lub czerwonym. Opony w kolorze czarnym lub szarym (szara opona nie brudzi posadzki).
Łożysko wałeczkowe(zabezpieczone zatyczką tworzywową) lub ślizgowe osadzone jest w piaście tworzywowej koła. Łożyska w kołach są wypełnione smarem - bezobsługowe.
Dzięki oponom z pełnej gumy i obręczom tworzywowym są odporne na korozję.. Koła i kółka tworzywowo-gumowe zapewniają niewielkie drgania podczas transportu.
Koła tworzywowo-gumowe w obudowach skrętnych

Koła z pełnymi oponami gumowymi o twardości 85 stopni Shoer'a. i tworzywową felgą wykonaną z polipropylenu. Opony w kolorze czarnym lub szarym ( szara opona nie brudzi posadzki). Łożysko wałeczkowe(zabezpieczone zatyczką tworzywową) lub ślizgowe osadzone jest w piaście tworzywowej koła. W przypadku łożysk wałeczkowych zastosowano smar, łożyska te są bezobsługowe.
Dzięki oponom z pełnej gumy i obręczom tworzywowym są odporne na korozję. Koła i kółka tworzywowo-gumowe zapewniają niewielkie drgania podczas transportu.
Obudowa koła skrętna z mocowaniem płytkowym
Wykonana jest ze stalowych elementów tłoczonych. Koło występujące w tej obudowie osadzone jest na tulejce, montowane jest z kielichem obudowy za pomocą śruby i nakrętki. Obudowa koła jest łożyskowana podwójnym rzędem kulek w głowicy skrętnej. Poszczególne części są ruchowo znitowane w jedną całość. Uszczelniacz tworzywowy zabezpiecza kulki łożyska wypełnione długotrwałym smarem.
Obudowa koła może posiadac hamulec mechaniczny, który blokuje koło i głowicę skrętną za pomocą bardzo mocnego mechanizmu. Płytka mocująca obudowy koła ułatwia oraz zapewnia solidny i pewny montaż.
Koła tworzywowo-gumowe w obudowach stałych

Koła z pełnymi oponami gumowymi o twardości 85 stopni Shoer'a. i tworzywową felgą wykonaną z polipropylenu. Opony w kolorze czarnym lub szarym (szara opona nie brudzi posadzki). Łożysko wałeczkowe (zabezpieczone zatyczką tworzywową) lub ślizgowe osadzone jest w piaście tworzywowej koła. W przypadku łożysk wałeczkowych zastosowano smar, łożyska te są bezobsługowe.
Dzięki oponom z pełnej gumy i obręczom tworzywowym są odporne na korozję. Koła i kółka tworzywowo-gumowe zapewniają niewielkie drgania podczas transportu.
Koła tworzywowo-gumowe w obudowie z trzpieniem

Koła z pełnymi oponami gumowymi o twardości 85 stopni Shoer'a. i tworzywową felgą wykonaną z polipropylenu. Opony w kolorze czarnym lub szarym (szara opona nie brudzi posadzki). Łożysko wałeczkowe (zabezpieczone zatyczką tworzywową) osadzone jest w piaście tworzywowej koła. W przypadku łożysk wałeczkowych zastosowano smar, łożyska te są bezobsługowe.
Dzięki oponom z pełnej gumy i obręczom tworzywowym są odporne na korozję. Koła i kółka tworzywowo-gumowe zapewniają niewielkie drgania podczas transportu.
Obudowa koła skrętna z mocowaniem na trzpień
Wykonana jest ze stalowych elementów tłoczonych. Koło występujące w tej obudowie osadzone jest na tulejce, montowane jest z kielichem obudowy za pomocą śruby i nakrętki. Obudowa koła jest łożyskowana podwójnym rzędem kulek w głowicy skrętnej. Kulki łożyska wypełnione są długotrwałym smarem i zabezpieczone są przez odpowiedni kształt płyty górnej.
Solidny, stalowy, umieszczony centralnie trzpień znitowany jest ruchowo z obudową. Obudowa koła może posiadac hamulec mechaniczny, który blokuje koło i głowicę skrętną za pomocą bardzo mocnego mechanizmu.
Zestaw kołowy z trzpieniem można mocować w rurach lub w specjalnie do tego przystosowanych otworach gładkich lub gwintowanych. Za zamówieniem dostępne dowolne średnice trzpieni i gwintów.
Koła tworzywowo-gumowe w obudowie z otworem na śrubę mocującą

Koła z pełnymi oponami gumowymi o twardości 85 stopni Shoer'a. i tworzywową felgą wykonaną z polipropylenu. Opony w kolorze czarnym lub szarym (szara opona nie brudzi posadzki). Łożysko wałeczkowe (zabezpieczone zatyczką tworzywową) osadzone jest w piaście tworzywowej koła. W przypadku łożysk wałeczkowych zastosowano smar, łożyska te są bezobsługowe.
Dzięki oponom z pełnej gumy i obręczom tworzywowym są odporne na korozję. Koła i kółka tworzywowo-gumowe zapewniają niewielkie drgania podczas transportu.
Obudowa koła z centralnym otworem na śrubę mocującą
Taki zestaw kołowy posiada otwór w centralnej, górnej części obudowy, który umożliwia montaż za pomocą jednej śruby mocującej. Obudowa wykonana jest ze stalowych elementów tłoczonych. Koło występujące w tej obudowie osadzone jest na tulejce, montowane jest z kielichem obudowy za pomocą śruby i nakrętki.
Obudowa koła, kółka jest łożyskowana podwójnym rzędem kulek w głowicy skrętnej. Poszczególne części są ruchowo znitowane w jedną całość przez mocny centralny sworzeń zwrotnicy. Uszczelniacz tworzywowy zabezpiecza kulki łożyska wypełnione długotrwałym smarem.