- Drabiny
- Wielofunkcyjne 2-elementowe
- Wielofunkcyjne 3-elementowe
- Przystawne
- Wielofunkcyjne przegubowe
- Wysuwane 2-elementowe
- Wysuwane 3-elementowe
- Domowe z jednostronnym wejściem
- Domowe z dwustronnym wejściem
- Profesjonalne z jednostronnym wejściem
- Profesjonalne z dwustronnym wejściem
- Teleskopowe
- Drewniane
- Podesty robocze
- Akcesoria do drabin Krause
- Akcesoria do drabin Faraone
- Akcesoria do drabin Alve
- Koła
- Koła do rusztowań
- Koła metalowo-gumowe
- Koła tworzywowo-gumowe
- Koła tworzywowe, tworzywowe do dużych obciążeń (poliamid)
- Koła tworzywowe (poliamid + poliuretan)
- Koła żeliwne do dużych obciążeń,
żeliwne z poliuretanem - Koła odporne na wysoką temperaturę,
koła ze stali nierdzewnej - Koła aluminiowo-gumowe,
aluminiowo-poliuretanowe - Koła meblowe
- Koła pneumatyczne, opony, dętki,
koła do kosiarek - Rolki
- Wózki bramowe
> Koła > Koła żeliwne do dużych obciążeń, żeliwne z poliuretanem
Koła żeliwne do dużych obciążeń

Koła żeliwne, w których korpus koła jest obrobiony maszynowo, jednolity odlew żeliwny. Pokryte są farbą proszkową w kolorze srebrnym. charakteryzują się dużą wytrzymałością na obciążenia i posiadają wysoką odporność na zużycie-ścieranie, uderzenia i zarysowania. Łożysko kulkowe osadzone jest w piaście żeliwnej koła z tuleją dystansową. Mogą pracować w temperaturach od -50 do +150°C.
Koła żeliwne do dużych obciążeń w obudowach skrętnych (spawanych)

Koła żeliwne, w których korpus koła jest obrobiony maszynowo, jednolity odlew żeliwny. Pokryte są farbą proszkową w kolorze srebrnym. charakteryzują się dużą wytrzymałością na obciążenia i posiadają wysoką odporność na zużycie-ścieranie, uderzenia i zarysowania. Łożysko kulkowe osadzone jest w piaście żeliwnej koła z tuleją dystansową. Mogą pracować w temperaturach od -50 do +150°C.
Obudowa koła skrętna spawana (koła żeliwne)
Konstrukcja z blachy spawanej - bardzo mocna i solidna. Koła, które posiadają tę obudowę osadzone są na tulejce, montowane są z kielichem obudowy za pomocą śruby i nakrętki. Obudowa koła posiada podstawę mocującą z łożyskiem oporowym wzdłużnym zabezpieczonym uszczelniaczem tworzywowym, który chroni kulki łożyska wypełnione długotrwałym smarem. Widelec obrotowy zawiera drugie łożysko oporowe skośne. Całość połączona jest śrubą z nakrętką, która zabezpieczona jest specjalnym klejem beztlenowym.
Koła żeliwne do dużych obciążeń w obudowach stałych (spawanych)

Koła żeliwne, w których korpus koła jest obrobiony maszynowo, jednolity odlew żeliwny. Pokryte są farbą proszkową w kolorze srebrnym. charakteryzują się dużą wytrzymałością na obciążenia i posiadają wysoką odporność na zużycie-ścieranie, uderzenia i zarysowania. Łożysko kulkowe osadzone jest w piaście żeliwnej koła z tuleją dystansową. Mogą pracować w temperaturach od -50 do +150°C.
Obudowa koła stała spawana (koła żeliwne)
Konstrukcja z blachy spawanej - bardzo mocna i solidna. Wykonana jest ze stalowych elementów tłoczonych. Koła, które posiadają tę obudowę osadzone są na tulejce, montowane są z kielichem obudowy za pomocą śruby i nakrętki. W górnej części obudowy znajdują się otwory mocujące ułatwiające oraz zapewniające solidny i pewny montaż koła.
Koła żeliwne z poliuretanem do dużych obciążeń

Koła żeliwne z poliuretanem to koła, w których korpus to jednolity odlew żeliwny natomiast bieżnik koła wykonany jest z poliuretanu wysokiej jakości. Koła żeliwne z poliuretanem charakteryzują się dużą wytrzymałością na obciążenia i posiadają wysoką odporność na zużycie-ścieranie, uderzenia i zarysowania. Bieżnia koła nie niszczy podłoża i nie pozostawia na nim śladów. Łożysko kulkowe osadzone jest w piaście koła.
Koła żeliwne z poliuretanem do dużych obciążeń w obudowach skrętnych

Koła żeliwne z poliuretanem to koła, w których korpus to jednolity odlew żeliwny natomiast bieżnik koła wykonany jest z poliuretanu wysokiej jakości. Koła żeliwne z poliuretanem charakteryzują się dużą wytrzymałością na obciążenia i posiadają wysoką odporność na zużycie-ścieranie, uderzenia i zarysowania. Bieżnia koła nie niszczy podłoża i nie pozostawia na nim śladów. Łożysko kulkowe osadzone jest w piaście koła. Koła i kółka żeliwne z poliuretanem do dużych obciążeń posiadają obudowy spawane, które są odporne na wysokie obciążenia.
Koła żeliwne z poliuretanem do dużych obciążeń w obudowach stałych

Koła żeliwne z poliuretanem to koła, w których korpus to jednolity odlew żeliwny natomiast bieżnik koła wykonany jest z poliuretanu wysokiej jakości. Koła żeliwne z poliuretanem charakteryzują się dużą wytrzymałością na obciążenia i posiadają wysoką odporność na zużycie-ścieranie, uderzenia i zarysowania. Bieżnia koła nie niszczy podłoża i nie pozostawia na nim śladów. Łożysko kulkowe osadzone jest w piaście koła. Koła i kółka żeliwne z poliuretanem do dużych obciążeń posiadają obudowy spawane, które są odporne na wysokie obciążenia.
Koła żeliwne z poliuretanem (podwójne) do dużych obciążeń w obudowach skrętnych

Koła żeliwne z poliuretanem to koła, w których korpus to jednolity odlew żeliwny natomiast bieżnik koła wykonany jest z poliuretanu wysokiej jakości. Koła żeliwne z poliuretanem charakteryzują się dużą wytrzymałością na obciążenia i posiadają wysoką odporność na zużycie-ścieranie, uderzenia i zarysowania. Bieżnia koła nie niszczy podłoża i nie pozostawia na nim śladów. Łożysko kulkowe osadzone jest w piaście koła. Koła i kółka żeliwne z poliuretanem do dużych obciążeń posiadają obudowy spawane, które są odporne na wysokie obciążenia.
Koła żeliwne z poliuretanem (podwójne) do dużych obciążeń w obudowach stałych

Koła żeliwne z poliuretanem to koła, w których korpus to jednolity odlew żeliwny natomiast bieżnik koła wykonany jest z poliuretanu wysokiej jakości. Koła żeliwne z poliuretanem charakteryzują się dużą wytrzymałością na obciążenia i posiadają wysoką odporność na zużycie-ścieranie, uderzenia i zarysowania. Bieżnia koła nie niszczy podłoża i nie pozostawia na nim śladów. Łożysko kulkowe osadzone jest w piaście koła. Koła i kółka żeliwne z poliuretanem do dużych obciążeń posiadają obudowy spawane, które są odporne na wysokie obciążenia.